Je winkelwagen is momenteel leeg!
Veelgestelde vragen
Heb jij een vraag aan ons? Wellicht is het antwoord hier te vinden!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3 werkdagen te versturen. Dit gebeurt vrijwel altijd de volgende werkdag al, maar dit kan in de drukke periodes oplopen naar 3 werkdagen. Mocht er een product zijn met een afwijkende levertijd, zal dit altijd duidelijk aangegeven zijn.
Kan mijn bestelling met spoed verzonden worden?
Bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden. Mocht jij een bestelling voor een bepaalde datum nodig hebben, stuur ons dan even een mailtje. Dan komen we er samen vast uit. Dit kan naar info@avalinn.nl.
Kan ik een bestelling direct als cadeau naar de ontvanger versturen?
Ja, dit kan absoluut! Wij pakken je producten dan direct in cadeaupapier in en je kunt zelfs kiezen voor een handgeschreven kaartje erbij. Voeg dan een van de kaarten toe aan je bestelling en vul je persoonlijke boodschap in in het opmerkingenveld bij het afronden van de bestelling.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, klopt dit wel?
Het komt regelmatig voor dat de bevestigingsmail in de spambox binnenkomt. Check dit altijd eerst. Ook zou het kunnen dat er een incorrect mailadres is ingevuld, dan kan er natuurlijk geen bevestiging afgeleverd worden. Stuur ons in dat geval even een mailtje, dan helpen wij je verder. Dit kan naar info@avalinn.nl.
Ik heb een typfout gemaakt in mijn gegevens voor mijn bestelling, hoe kan ik dit herstellen?
Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met je ordernummer en de correcte gegevens. Ondanks dat het invullen van de gegevens volledig op eigen verantwoordelijkheid is, zullen we altijd ons best doen voor je.
Als je bestelling nog niet is verwerkt, kunnen wij je gegevens nog aanpassen.
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt op een aantal verschillende manieren betalen. Dit kan met iDeal, Klarna Achteraf betalen, Klarna Betaal nu en Directe Bankoverschrijving.
Ik heb ervoor gekozen om met Klarna Achteraf te betalen en ik heb mijn factuur ontvangen maar de bestelling nog niet. Klopt dit?
Ja, dit klopt. Zodra wij de bestelling op Verzonden zetten in ons ordersysteem, verstuurt Klarna de factuur via de mail. Een mailtje komt helaas sneller binnen dan een pakketje.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee, onze producten zijn alleen in de webshop te koop. We zijn wel te vinden op een aantal jaarmarkten en kerstmarkten. Dit kondigen wij altijd aan op onze social media kanalen dus houd deze goed in de gaten.
Ik wil een product retourneren. Is dat mogelijk?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt op de Retourneren pagina lezen hoe dit werkt.
Heb jij nog een vraag die hier niet tussen staat? Voel je vrij om ons een mailtje te sturen naar info@avalinn.nl of ons een berichtje te sturen via Whatsapp op 0625151123.